:: Terima kasih kerana mengunjungi blog ini. Sesiapa yang suka akan blog ini, sila click button follow untuk jadi follower cikgu. Terima kasih ::


Followers

Sunday 4 December 2011

Kisah Dongeng; Sleeping Macho


Kisah Dongeng; Sleeping Macho

Suatu ketika dahulu terdapat sebuah istana yang besar dan cantik. Di istana itu tinggal seorang puteri raja yang kesunyian. Dia suka habiskan masa tengok burung dan binatang yang berada dekat luar tu.
Pada suatu hari keajaiban telah berlaku. 

(adegan baling2 jaket...bertentang mata..)

Puteri sunyi dan si macho terus jatuh cinta pandang pertama. Sampai mereka tak sedar ahli sihir jahat tengah memerhatikan mereka. Ahli sihir jahat mula merancang rancangan jahatnya. Untuk membunuh si macho dan berkahwin dengan puteri sunyi. 

Dia kembali ke markas dan menjumpai senjata rahsia untuk membunuh si macho. Kemudian dia gelak dalam kegelapan sebagai tanda kekejaman.  (erhhahahahahhaahah!!!!


Dunia ketika itu sedang berperang dan puteri sunyi terpaksa pergi berperang demi rakyat dan tinggalkan si macho di istana itu.....Ini peluang yang ahli sihir jahat tunggu...Ahli sihir jahat berpura-pura mahu bermain dan menjadi kawan si macho... (ahli sihir memukau si macho...si macho tertidur dalam masa yang lama..)

Malangnya ahli sihir jahat tak dapat mengawal kuasanya..dan dia pun terkena sumpahan seperti si macho..
Sebulan telah berlalu..tapi si macho tak bangun-bangun...(baring jer...Apabila puteri sunyi kembali dari perang...die sangat terkejut tengok si macho asyik tidur sahaja..Dia teringat kembali kisa-kisah nenek moyang dia pernah cerita dahulu..untuk lepaskan si macho dari sumpahan...puteri sunyi dekatkan muka dia ke muka si macho....(jeng jeng jeng)...
daaaannnnnnnnnnnnnn........

diaaaaaaa

ciiiiiiiuuuuuuu

HARAM!

huhuhu potong stim betul la...nape la die behenti kat situ jer..pe jadi pada si macho ye...pe plak berlaku pada ahli sihir yang jahat tu? sape nak ciiiiiuuuuuu si ahli sihir yang jahat tu...

hahahaa...
korang jawab la sendiri..

credit to AmanWan

cikgu amir

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...